TPZ.al është një media online e pavarur. Përpjekja jonë është të sjellim lajme, analiza dhe komente, në shërbim të interesit publik.
TPZ.al është një media online e pavarur. Përpjekja jonë është të sjellim lajme, analiza dhe komente, në shërbim të interesit publik.
Dy pije të gazuara në një javë rrisin rrezikun e diabetit, sëmundjet e zemrës dhe goditjes, paralajmëron një studim i bërë nga Universiteti Stellenbosch në Afrikën e Jugut
Studimi sugjeron se pirja e më shumë se dy pijeve me sheqer të ëmbël në një javë rrit rrezikun e diabetit të tipit 2, ndërsa vetëm njëra ishte e mjaftueshme për të rritur presionin e gjakut
Studiuesit thonë se pijet janë "energji të dendura" dhe konsumi i tyre është shoqëruar me marrjen e tepërt të kalorive dhe shtimin e peshës.
Shqyrtimi, i udhëhequr nga Universiteti Stellenbosch, vlerësoi 36 studime akademike të njerëzve që pinë më shumë se pesë pije sheqer të ëmbla në një javë.
Autori kryesor Prof Faadiel Essop tha: "Konsumi i pijeve me sheqer të ëmbël është në rritje të vazhdueshme në mesin e të gjitha grupmoshat në mbarë botën. Analiza jonë zbuloi se shumica e studimeve epidemiologjike tregojnë fuqishëm se futja e shpeshtë e këtyre pijeve kontribuon në fillimin e sindromës metabolike, diabetit dhe hipertensionit".
Studimi u botua në gazetën “The Endocrine Society”. tpz.al