LIFESTYLE, 13 Nëntor 2023, 20:14

Pas restaurimit, zbulohet misteri i pikturës 230-vjeçare

Pas restaurimit, zbulohet misteri i pikturës 230-vjeçare

Një "figurë e ngjashme me djallin" e paraqitur në një pikturë të një artisti të njohur që është më shumë se 230 vjeç është rizbuluar pas një restaurimi të fundit.

Zbulimi erdhi si rezultat i punës së konservimit të bërë nga National Trust në një pikturë të një skene shekspiriane nga artisti i shekullit të 18-të Joshua Reynolds, i cili vdiq në 1792.

E referuar nga Trusti si një "djall", një shpirt i keq ose demon, figura e pikturuar u tregua e diskutueshme në atë kohë.

Figura, e mbuluar me shtresa bojë dhe llak, u përfshi në pikturën e Reynolds bazuar në një skenë vdekjeje shekspiriane, e cila titullohej "Vdekja e kardinalit Beaufort". 
Figura, e cila përfshinte shprehje të keqija, ishte pikturuar në krye të shtratit, pikërisht mbi kokën e Beaufort-it që po vdiste.

"Nuk përputhej me disa nga rregullat artistike të kohës që një figurë poetike e të folurit të përfaqësohej kaq fjalë për fjalë në këtë figurë monstruoze," tha John Chu, kuratori i lartë kombëtar i Fondit për pikturat dhe skulpturën.

“Ndërsa në letërsi konsiderohej e pranueshme të futej ideja e një demoni si diçka në mendjen e një personi, përfshirja e tij vizualisht në një pikturë i jepte një formë tepër fizike. Madje kishte njerëz që argumentonin se duhej të ishte pikturuar. jashtë, megjithëse të dhënat e bisedave me artistin tregojnë se ai i rezistoi përpjekjeve të tilla për të ndryshuar veprën."

Piktura e Reynolds, e zbuluar për herë të parë në Galerinë Shakespeare në 1789, është një nga katër që Fondi Kombëtar ka ruajtur për të shënuar 300-vjetorin e lindjes së artistit.
Vepra artistike e Reynolds u krijua në fund të karrierës së tij si komision komercial për Galerinë Shakespeare në Pall Mall të Londrës, e cila pagoi 500 guinea për pikturën, sipas Trust.

"Disa dekada pasi është bërë piktura, ajo zonë duket se është përkeqësuar në ishuj të vegjël boje dhe është bërë më pak e qartë për shkak të pjesëve përbërëse të bojës. Degradimi i shtresave të njëpasnjëshme të llakut gjatë viteve e bëri atë edhe më pak të dukshëm."

Pasi u ekzaminua nga ekspertët e pikturës në National Trust, u bë e qartë se djalli në veprën e artit ishte pikturuar nga disa njerëz dhe përfshinte gjashtë shtresa llak.

"Reynolds është gjithmonë i vështirë për konservatorët për shkak të mënyrës eksperimentale që ai punoi, shpesh duke futur materiale të pazakonta në mediumin e tij të bojës, duke u përpjekur për efektet që donte të arrinte," tha Becca Hellen, konservatorja e lartë kombëtare e Trustit për pikturat.

"Zona me djallin ishte veçanërisht e vështirë. Për shkak se ishte në hije, ajo ishte lyer me ngjyrë kafe dheu dhe ngjyra të errëta të cilat gjithmonë thaheshin më ngadalë, duke shkaktuar efekte tkurrjeje. ... Me shtresat e shtuara nga restauruesit e hershëm, ajo ishte bërë një rrëmujë e keqinterpretimit dhe shtresave të shumta të bojrave.